onsdag 22 augusti 2012

Hej igen!!

Att det skulle ta ett helt år att komma tillbaks, det va inte meningen.

Jag tackar för era gulliga kommentarer och till er som tycker det är kul att följa mig och min blogg...Jag ber om ursäkt till er.

Bloggen behöver makover och detta ska genast ske,sen får ni fortsätta läsa om mig och mitt liv.

Vi har utökat familjen med en underbar liten grabb till. Så nu är jag hemma på mammaledighet igen och det är härligt. Tiden får avgöra hur ofta jag kan uppdatera mina inlägg.

Hoppas ni vill fortsätta läsa....

Många kramar /Mia

4 kommentarer:

  1. så roligt att höra av dig. och hjärtliga gratulationer till hela familjen. så söta dina killar är!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!!!

    Hoppas du mår bra och att allt går bra hemma. Kram

    SvaraRadera
  3. Men åhhhh, chansade o gå in o kika en sväng;-) Ha ha, hoppas du skriver lite!! Eller rättare sagt om du hinner skriva;-) Kram min fina Mia<3

    SvaraRadera
  4. Äntligen!:) som jag väntat haha...Kul att du är tillbaka! Kramar Sara

    SvaraRadera