tisdag 10 maj 2011

Gamla brädor!

Min desperata sida kom fram igen.... på jakten efter en gammal bräda. När man väl har bestämt sig för att hitta precis just det man söker. Ja då går man långt ska jag säga:)









Längts bak på gården har vi ett rött litet skjul som skulle rivits för länge sen om det inte vore så att vi har inte haft tid.




Jag som inte ens har vågat gått in tidigare...det är inte nå vidare trevligt litet skjul.



Man är glad om man ens tar sig fram.




Men min nyfikenhet tog över och som sagt hade jag inte varit så desperat i jakt om att hitta just den där brädan...gärna så ful som möjligt:)




Skjulet var totalt uttömt...ett stort eko. Kankse några äckliga spindlar bara!! Men det är inte bättre än att man börjar slita upp golvet och vad hittar jag där om inte en jätte fin gammal planka...perfekt sliten och förbannat snygg!!!

Hur roligt är det inte då på en skala?? fantastiskt!!




Med några gamla rostiga spikar i sitter den redan på plats i huset:)







Nu är jag glad och nöjd:).....Men snart börjar alladeles säkert jakten efter något annat:)


Många kramar /Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar