måndag 16 maj 2011

Första minne!


Idén kommer från en vän...men äntligen så har jag förvarat luddes första små tillhörigheter.


Ett inramat minne som ska få synas i hans rum. Kan bli kul för han att upptäcka om några år!


Massa viktiga datum och händelser finns även dokumenterat i luddes första bok.



Såklart blir jag jätte snyftig när jag går tillbaks och tittar på alla fina små dock kläder han har haft på sig en gång i tiden. Vissa plagg en eller två gånger bara:)




Han blev fort större.
Snart dagis dags...






Det går undan nu...


Många kramar /Mia

2 kommentarer:

  1. liknande sätt hade jag tänkt spara nåt av barnen..men de har inte blivit av..storebror är ju redan gamla gubben och inget har jag fått lagat. 'alltid btra att planera' men sen är det där.
    ~marita~

    SvaraRadera
  2. Kommer du i håg vad jag sa! Första året bara flyger fram! kram

    SvaraRadera