onsdag 10 november 2010

Vintern är här!


Jag måste få tacka för era fina kommentarer jag får, jag blir verkligen jätte glad!!!
Det värmer på en dag som denna!

Jag är ingen vinterälskare.... jag kan tycka det ser trevligare ut när det är vitt på marken och såklart är det mysigt med snö över jul. Men annars sitter jag heller inne och surar.


jag blir en riktig gnällis:)...mer än vanligt:)

Men nu är det vinter iaf. Det kommer oavsett om jag vill eller inte. Men jag har ju inte så höga krav på mig denna vinter.Jag kan ju faktiskt välja att vara inne och mysa i värmen....

Inget jobb som kallar...inga måsten.


Men ut och prova åka pulka måste vi ju göra,det ser jag fram emot:)

/Mia







1 kommentar:

  1. Ljuvliga bilder....katten är så vacker så den nästan ser oäkta ut.... :))

    Kram till er.
    Linda

    SvaraRadera