torsdag 4 november 2010

Lugn och ro.

Ibland finnes tid över. Då längtar jag efter att lägga mig ner och bläddra i mina fina böcker och tidningar.
Lung och ro.

Dessa små härliga stunder för mig själv. Dom måste man ta till vara på.


Jag trodde nästan jag hade tappat julkänslan från förra året.Jag mådde verkligen super illa av alla lukter av jul och all mat som hör julen till. Jag fick heller aldrig ens lust att julpynta. Det är inte likt mig mina vänner!


I år är det annorlunda,jag är inte gravid. Ludvig är här nu och han ska få uppleva sin första jul nånsin:)


Gissa om inte det ska bli kul. För mamma och pappa mest iaf:)

/Mia

2 kommentarer:

  1. hej vännen.
    Skönt och höra att du mår lite bättre.
    Visst börjar man längta efter julens pynt men snart får vi börja hihi!
    Sköt om dig och må så gott
    varm kram
    erica

    SvaraRadera
  2. Mmmm julen är bäst så enkelt är det.
    Barnens tid såklart.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera