tisdag 12 april 2011

Solmys!


Varje tillfälle jag får, sitter jag ute i solen och myser.

Får riktiga lyckorus när våren gör sin entré....


Har varit så pass varmt mot tegelväggen att det nästan steker lite mot ansiktet.Skönt!!!


Kan inte låta bli att bläddra i lite tidningar medans jag steker .. letar lite tips och råd för altan inredning. Måste komma till skott med den i år.


Har fastnat lite för temat rosa faktiskt. Känns som om det har varit lite för mycket blått ett tag nu...


Tänkte ta mig en liten tripp nånstans imorgon och kika lite.Onsdag är en bra dag. Imorgon är en bra dag...mia bestämmer,henke gör som mia bestämmer...;)


En dag för 27 år sedan...ja då gjorde inte bara våren entré..


Då tyckte jag det passade fint att komma till världen också.


/Många kramar Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar