söndag 6 februari 2011

Skåp

Så kom förkylningen igen!


Men det ska mycket till att man ska ligga still och ta det lungt en hel dag.


Jag har ett skåp som jag inte vet vart jag ska placera. Nu har jag försökt med nästan hela huset. Nu vet jag inte längre om jag vill ha det kvar ens!


Fel nyans av vit ...fel virke att måla...fult som linneskåp...för tråkigt som vitrin...


Ja sån är jag! Kanske någon annans skatt istället. Ett fall för blocket.se kankse?


Jag älskar skåp annars....är på ständig jakt. För tillfället efter ett gammalt drängaskåp.

Linneskåp skulle inte sitta fel det heller.


Synd att Min man inte har lust att åka med mig land och rike runt för att hämta hem allt som jag hittar :P

Jag kan inte få nog! Jag älskar gamla skatter. Tänk att få kliva in i en riktig skattkammare och hitta allt man vill ha. Jag älskar gamla magasin och loppisar...men vet aldrig vad man kan hitta:)

Det ska bli väldigt roligt i sommar. Alla loppisar!!


Men blocket är aldrig fel det heller.
/Mia

1 kommentar:

  1. jag tycker skåpet är jätte fint.men alla har ju sin smak. skulle jag bo närmare kunde jag ju ha köpt det..hih..
    ha en bra kväll!
    ~Marita~

    SvaraRadera